Zwrot:
Każdemu naszemu Klientowi przysługuje możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania (czyli od momentu w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy) bez podawania przyczyny. Żeby to zrobić, prosimy o przesłanie formularza zwrotu na nasz mail bok@biosennie.com, bezpieczne zapakowanie towaru i wysłanie go na nasz adres biosennie, ul. Miedza 3C/21, 03-531 Warszawa.
Koszt wysyłki jest pokrywany przez Klienta.
Nasz Wzór formularza odstąpienia od umowy może okazać się pomocny😊, więc zachęcamy do skorzystania z niego.
Zwracamy koszt zakupionych towarów z kosztami wysyłki, nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru i oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot płatności robiony jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
*Nie wysyłamy potwierdzeń otrzymania paczki. Informację o statusie zwrotu otrzymają Państwo w momencie jego wykonania.
** wezgłowia, jako towar robiony na zamówienie, nie podlegają zwrotom
Podsumowując kolejne kroki, to wyglądają tak:
- 14 dni (możliwość zwrotu w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny)
- Formularz (do ściągnięcia pod linkiem)
- Zapakuj (jeśli to możliwe wykorzystaj opakowanie, w którym otrzymałeś towar. Dobrze zabezpiecz paczkę)
- Wyślij (Produkt należy odesłać pod wskazany w formularzu adres. Koszt wysyłki pokrywa kupujący)
- Zwrot środków (zrobimy nie później niż w terminie 30 dni od otrzymania przesyłki)
Reklamacja:
Każdemu naszemu Klientowi przysługuje możliwość złożenia uzasadnionej reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty otrzymania towaru (czyli od momentu w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy). Żeby to zrobić, prosimy o przesłanie formularza reklamacji wraz ze zdjęciami na nasz mail bok@biosennie.com, poczekanie na informację zwrotną od nas (odpowiemy w ciągu dwóch dni roboczych), a potem bezpieczne zapakowanie towaru wraz z wydrukiem formularza i dowodem zakupu i wysłanie go na nasz adres biosennie, ul. Miedza 3C/21, 03-531 Warszawa.
Przesyłki do 26 zł są na koszt biosennie. W przypadku reklamowania wezgłowia, koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie – prosimy o wcześniejszy kontakt.
Nasz wzór formularza reklamacyjnego może okazać się pomocny😊, więc zachęcamy do skorzystania z niego.
Czas rozpatrzenia przez nas reklamacji od momentu dostania formularza wraz z reklamowanym towarem to 14 dni kalendarzowych. Zwracamy koszt zakupionych towarów z kosztami wysyłki, nie później niż w terminie 30 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
*Nie wysyłamy potwierdzeń otrzymania paczki. Informację o statusie zwrotu otrzymają Państwo w momencie jego wykonania.
Podsumowując kolejne kroki, to wyglądają tak:
- Reklamacja (prosimy o kontakt, jeśli zauważysz/ uznasz że produkt jest uszkodzony)
- Formularz (do ściągnięcia pod linkiem)
- Wiadomość zwrotna (odpowiemy w ciągu dwóch dni roboczych)
- Zapakuj (jeśli to możliwe wykorzystaj opakowanie, w którym otrzymałeś towar. Dobrze zabezpiecz paczkę)
- Wyślij (Produkt należy odesłać pod wskazany w formularzu adres. Koszt wysyłki pokrywa kupujący, my zwracamy opłatę przy przelewie)
- Rozpatrzenie reklamacji (rozpatrzymy reklamację i skontaktujemy się w terminie nie dłuższym jak 14 dni od dnia otrzymania towaru)