Jak kupować?

W naszym sklepie znajdują się produkty związane ze snem - chcemy wspierać Twój odpoczynek niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz.

Jeśli chcesz przejrzeć wszystkie nasze akcesoria, wejdź w zakładkę "produktyna stronie głównej. Jeśli już masz coś konkretnego na myśli, możesz wpisać nazwę produktu w wyszukiwarkę.

Na stronie każdego produktu znajdziesz jego zdjęcia, cenę, dostępność, czas wysyłki (liczony w dniach roboczych) oraz dokładny opis z podziałem na kategorie. 
Wszystkie produkty, prócz wezgłowia, staramy się zawsze mieć na stanie. 

Wezgłowie jednak jest produktem dostępnym na zamówienie, a czas od momentu zamówienia (wybrania opcji ze strony), opłacenia zamówienia (kiedy to należność zostanie zaksięgowana na naszym koncie) do momentu wysyłki, to 21 dni roboczych. W przypadku chęci zamówienia wezgłowia w wymiarach inne niż te podane na stronie, prosimy o kontakt mailowy na: hello@biosennie.comWycena i czas realizacji zostaną ustalone indywidualnie.

Kiedy zdecydujesz się na jakiś produkt i wybierzesz wszystkie jego opcje (tam, gdzie jest to możliwe), naciśnij na przycisk "do koszyka" - pojawi się napis "Produkt dodany do koszyka." Jeśli do koszyka pragniesz dodać jeszcze inne produkty, to powtarzaj tę czynność przy każdym z nich. Jeśli chcesz już przejść do płatności wejdź w koszyk w prawym górnym rogu. Sprawdź, czy znajduje się w nim wszystko to, co chciałeś kupić w odpowiednich ilościach, wybierz formę dostawy i płatności i naciśnij "Zamawiam". System przeprowadzi Cię przez proces zakupu.

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Jeśli zarejestrowałeś się, to stan swoich zamówień możesz sprawdzić w zakładce w stopce "Moje Konto" po zalogowaniu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl